wtorek, 23 grudnia 2008

Białe święta, słodkie święta....

Pod takim tytułem sa nasze przygotowania do świat:) Białe nie tylko za sprawa śniegu, który spadł i nie zamierza topniec. Wiele ozdób, ktore w tym roku wykorzystałam jest w kolorze białym:) Aniołki zrobione na szydełku przez moja Kochaną Mamę!

I śnieżynki jej autorstwa. Mam ich na tyle dużo, ze postanowiłam wykorzystac je do przystrojenia okna w pokoiku Synka:)


Wianuszek z filcu, plastikowych korali i wstażki - zainspirowalam sie wdziecznym wianuszkiem wykonanym przez Babsko:) Zdobi okno w sypialni:

Słodkie święta beda za sprawa wypieków, ktore w tym roku wygladały tak:

Pierniki juz udekorowane:

To jest piernik - witrażyk. Przepraszam za jakosc zdjęcia - na przyszlosc się poprawię;)


Pierniki kształy mają (jeszcze;) różne i zdobia nasza choinke! A jak pachną!



Upiekłam również kruche ciasteczka, kóore czesciowo zostały już rozdane najblizszym przy wręczaniu kartek świątecznych:



Zielone śnieżynki:)




Z filcu uszyłam kilka grzybków "muchomorków". Wiszą na choince i przypiminają mi te, które przyozdabiają choinke w rodzinnym domu od czasów dziecinstwa...



Wykonawcą Szopki jest mój Kochany Tato:) Zrobił ją specjalnie dla mnie...



W mojej rodzinie staraliśmy sie utrzymywac tradycje ubierania choinki w dzien Wigilii. W życiu "doroslym" i "zdroworozsadkowym" trudno mi dotrzymac tej tradycji. Choinka została już przybrana. Oficjalne zapalenie światełek na choince zostawiamy sobie na dzien Wigilii.
Pod choinka czekaja na pierwszą gwiazdke prezenciki.... Swięta juz tuż tuż....

1 komentarz:

  1. super aniolki i gwiazdki.
    musze zmobilizowac moja mame na przyszly rok aby sie nauczyla robic takie gwiazdki i anolki, bo serwetki robi bardzo ladne.
    pozdrowienia
    magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...