sobota, 21 marca 2009

Podaj dalej:)

Natrafilam na zabawe "Podaj dalej" u Kasi (Minimyszowe "straszydelka").
Moje fanty z zabawy pifowej i cukiereczkow juz prawie w komplecie u nowych wlascicieli. Postanowilam wiec, ze wezme udzial i w tej zabawie. Wprawdzie nie moge obiecac bliskiego terminu, ale jesli ktos ma ochote na kraftowa niespodzianke ode mnie to zapraszam:)

Zabawa wygląda tak:
1. Musisz posiadać własnego bloga.
2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz,otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.
4. Każdy Blogowicz może 3x uczestniczyć w takiej zabawie.

Mam juz komplet! Bardzo sie ciesze:)

3 komentarze:

  1. No jakże to tak?! Nie ma chętnych do zabawy?
    Zatem odważnie wpisuję się jako pierwsza :o).
    Pozdrowienia!!!

    PS. Twój truskawkowo-poziomkowy igielnik jest FENOMENALNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tym jak Jaspisowa dodała mi odwagi - wpisuję się jako druga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się wpisze jako trzecia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...