sobota, 4 kwietnia 2009

:D

Nie mam pomyslu na tytul tego posta, ale bedzie o przyjemnych rzeczach. Wczoraj dotarly do mnie zakladeczki z wymiany zorganizowanej przez Maknete. Bardzo serdecznie dziekuje organizatorce za te wymiane - oj bardzo zalowalabym, gdybym sie do niej nie zglosila! Zakladeczki ktore do mnie dotarly sa wykonane przez: Moteczek, Splocik, Aneladgam, Anek73 i Cyrylle. Wszystkim Dziewczynom bardzo dziekuje!!!
Oto zakladeczka od Cyrylli:


W zwiazku z malymi technicznymi problemami zdjecie otrzymanych zakladeczek wstawie w pozniejszym terminie.
Popytalam Dziewczyn i otrzymalam zgode na zamieszczenie zdjec wykonanych przez autorki zakladek:
Oto zakladeczka wykonana przez Anek73:)


Zakladeczki Moteczka - pierwsza od gory jest moja:)



Zakladeczki Aneladgam- w samym srodeczku pozuje moja:)






A tu zakladkowy bukiecik Splocika. Zolta w srodeczku to moja:)

W dniu dzisiejszym spotkaly mnie kolejne mile wydarzenia. Szczescie dopisalo mi podczas losowan u Peninii i Minimyszki.
Podczas jednego z przyjec urodzinowych Peninia czestowala takimi oto zakladeczkami - juz nie moge sie na nie doczekac!


Minimysz kilka dni temu oglosila bardzo sympatyczna zabawe pt "koszykowa wymiana". Osoba ktora otrzyma koszyk od organizatora takiej zabawy przygotowuje "koszyk" dla nastepnej osoby, przekazujac te zabawe na swoim blogu. Wyglada na to, ze teraz u mnie bedzie mozna sie o taki koszyczek starac:)

Bardzo serdecznie dziekuje za wszystkie komentarze, ktore zostawiacie na moim blogu. To bardzo mile!
Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Miło mi donieść, że w koszykowej wymianie wylosowałam Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych!!
    Wreszcie dogoniłam koszykową wymianę.
    Nazbierało się troszkę przydasi więc można się podzielić :)
    Zostawiam ślad i u siebie też informacje zamieszczę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...