piątek, 16 października 2009

Pod znakiem "różowej wstążki"

17.X. Międzynarodowy to Dzień Walki Z Rakiem Piersi.
Blogosfera zostala opanowana przez kolor rozowy - kolor wstazeczki symbolizujacej walke z nowotworami.
Postanowilam podjac wyzwanie na blogu "Polki scrapuja" i zglaszam moja skromniutka prace.
Jest to malenki notes z kartkami samoprzylepnymi.


Ostatnio powstalo rowniez biscornu wyszyte mulina w kolorze goracego rozu:


Dzieki Edzie trafilam na dokladny opis samobadania - klik
O rozowej wstazeczce jako o symbolu pieknie napisala Skrzatka.
Zorganizowala ona rowniez "rozowe candy" na ktore chetnie sie zapisalam:)

9 komentarzy:

  1. Zapraszam na mój blog, mam dla ciebie szczególne podziękowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Slodkie biscornu, a notesik taki zwiewny i lekki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biscornu w Twoim wydaniu jak zwykle śliczne a notesik delikatny, kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. notesik jest śliczny, a biscornu takie szykowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biscornu i notesik bardzo ładne, takie delikatne i kobiece.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alex Joanna to inaczej Jasmin nie dopisałam , wpadnij do mnie mam dla ciebie kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, zwiewnie i delikatnie...
    a Twoje biscornu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Biscornu słodziutkie, a notesik super taki delikatny jak każda Kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace Oleńko:)
    Zapraszam Cię po wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...