środa, 31 marca 2010

Igla i szydelkiem

Szydelko ostatnio sprawnie wyparlo igle w moich robotkach. Efekty pracy widac szybciej i jaka frajda przy odkrywaniu kolejnych mozliwosci! Wlasnie pracuje nad nowym, duzym szydelkowym projektem. Dzis natomiast cos malego. Kolejne zastosowanie kwiatuszkow, ktorymi juz nie jeden raz sie chwalilam. Ozdobilam nimi maly woreczek, ktory jest prezentem dla Ushii.



Wraz z woreczkiem do Ulenki polecialo biscornu. Zgodnie z zyczeniem wyhaftowane rozowymi mulinkami. Wykorzystalam wzory od Aurelle.
Musze przyznac ze jest to narazie ostatnie biscornu. Wprawdzie mam wydrukowane jeszcze jakies wzorki, kanwa lezy gleboko w szufladzie, mulikowe zapasy zrobione - tylko weny brak:(

11 komentarzy:

  1. bardzo ładny prezencik dostanie Ushii

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda :) A woreczek wspaniały, normalnie piękny :) Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny woreczek, wspaniały pomysł, ja też od niedawna delektuję się szydełkiem, i pomału się wciągam.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie woreczki - cudne są.
    Pozdrawiam Cię świątecznie i życzę
    wielu radości
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe zastosowanie dla szydełkowych kwiatów - fajny pomysł na wykończenie. Woreczek wygląda z nimi bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och,jaki piękny,romantyczny upominek! :-) Serdecznie pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ja znam te Kwiatki? :) Niedawno wyciągnęłam takie samez zapomnianego woreczka, a robiłam jako wstawkę do bluzki:)
    Woreczek śliczny:)\
    Pozdrawiam wiosennie i kwieciście:)
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci to wyszło! :))) Wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ola! jestem zachwycona przecudnym i delikatnym woreczkiem. Jeśli znajdziesz chwilę czasu to zrób proszę kursik jak wykonujesz tę szydełkową koronkę! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne dekoracje, bardzo gustowne, skromne, ale urocze. Twoja Mama jest czarodziejką, baranek jest cudowny! Ja od jutra rzucam się w wir przygotowań, dlatego już dziś życzę Tobie zdrowych i wesołych świąt, dekoracje sprawią, że będa miały godna oprawę:-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze tez Ci wychodza takie piekne kwiatki! ja robie i robie i jakies takie kosmate wychodza:( masz moze instrukcje jak je robic? bo moze ja cos zle robie a moze malo zdolna jestem:):)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...