środa, 26 maja 2010

Dla Ciebie Mamo!

Roze o delikatnych, pudrowo- rozowych platkach rosly w ogrodzie mojej Mamy odkad pamietam. Nie mam mozliwosci wreczyc bukietu Mamie osobiscie... Do zyczen dolaczam zdjecie z niedzielnego spaceru:)
Pochwale sie rowniez moja nowa -"stara" zdobycza.
Jest to taca, ale jednoglosnie z Malzonkiem stwierdzilismy, ze trzeba pomyslec gdzie by ja tu zawiesic jako lustro! Jest ciut za duza, aby pelnic swa pierwotna funkcje w naszym mieszkaniu. (Coraz bardziej pasuje mi do lazienki;)
Do zdjecia pozuje serweta oczywiscie wykonana przez moja Kochana Mame:)

Nie moglam sie oprzec tym rozyczkom!
Pozdrowienia dla Wszystkich Mam w Dniu ich Swieta!

3 komentarze:

  1. Piękna taca,serweta również!!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne róże, śliczna taca i serwetka. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super oryginalny pomysł na zastosowanie tacy!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...