wtorek, 6 lipca 2010

ATC "Moje miasto"

Ostatnio wzięłam udział w wymianie zorganizowanej na blogu "Polki scrapują". Temat to "Moje miasto". Moja partnerka w wymianie została IrenkaS.
Pierwsze zdjęcie pochodzi z bloga Irenki i przedstawia jej prace. Irenko! Dziękuję bardzo za wymianę!Dzekuje rowniez za piekny zestaw widokowek i folderow o Zabkowicach Slaskich!
Moje ATC przedstawia Nowy Jork - miasto, w którym obecnie przebywam.
Na koniec się trochę pozłoszczę na to co się dzieje z moim blogiem....
Człowiek sobie spokojnie poznał stare ustawienia na blogerze, a tu pewnego pięknego poranka zasiadam sobie do komputera, aby sporządzić posta i czuje się jak w obcym mieszkaniu...
Czemu nie mogę znaleźć poprzedniego  układu posta?

No nic tylko się złościć! ECH!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...