niedziela, 1 sierpnia 2010

Coś dla ochłody

Na niedzielny podwieczorek serwuje mrożoną kawę. Dla obniżenia temperatury ciała i ... emocji. Niestety nie całkiem pozytywnych.
Rzeczy materialne jednak są mniej ważne niż zdrowie wiec pozostaje o to drugie dbać...
Chłodem wieje z dzisiejszego wpisu również za sprawa wymiany ATC pt "Sporty zimowe", organizowanej przez blog "Polski Scrapuja". Tym razem wymieniałam się ATC z Caro - Pysia.
Otrzymałam od niej ateciaczka z "Lodowym Tańcem". Praca jest piękna. Delikatne, mroźne wykończenia szczegółów. Mam nadzieje ze moje zdjęcia przekazują mieniące się śnieżynki.

W kopercie znalazłam rowniez bardzo sympatyczna niespodziankę dla mnie:) Karolina sprezentowała mi poniższy zestaw odbitek stempli. Przydadzą się na pewno w produkcji karteczek! Dziękuję bardzo serdecznie!
A poniżej moja interpretacja . Gdy przeczytałam temat wymiany od razu wiedziałam jaki sport będą przedstawiać moje ATC. Mój Małżonek jest zagorzałym fanem hokeja. Wiernie kibicuje drużynie Islanders.
Na ATC umieściłam wiec logo drużyny i jednego z zawodników. Aby miał po czym sobie jeździć jest rowniez obecnie obowiązujące w NHL lodowisko. Motyw śnieżynek "wgryzionych" w powierzchnie ATC już kiedyś wykorzystywałam w zimowych ATC. Spodobał mi się tak bardzo, ze postanowiłam użyć ich ponownie.



Dobrego tygodnia życzę!

1 komentarz:

  1. Mniam kawa wygląda bardzo smakowicie, szkoda, że mogę tylko oglądać, bo kawy nie piję.
    ATC są śliczne :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...