wtorek, 21 września 2010

Jej wysokosc LAWENDA!



Lawenda króluje na wielu blogach. Jest rośliną, która swym niepowtarzalnym zapachem i kolorem skrada serca wielu... Jej strzała amora nie ominęła i mnie!
Niedawno miałam przyjemność uczestniczyć w "lawendowej wymianie" zorganizowanej przez Moteczka. Moteczku! Bardzo serdecznie Ci dziękuję za tę wymiankę!
Lawendowy prezent przygotowała dla mnie Ishin. Otrzymałam wielkie pudełko wypełnione wspaniałościami!
Już samo pudełko pięknie oklejone papierem z motywem lawendy jest nie lada gratka! Będę w nim przechowywać rękodzielnicze skarby!


W pudelku znajdowała się haftowana saszetka:
Śliczna kartka z pozdrowieniami:
Pudełeczko skrywające lawendowe mydełka!
Przepyszna czekolada!
A poniżej wszystko w pełnej okazałości!
Bardzo serdecznie dziękuje Ishin za lawendowy prezent, którym sprawiłaś mi wiele radości!

A teraz czas na prezentacje tego co ja przygotowałam w ramach wymiany dla Eltei.
Zdjęcia nie przedstawiają całości przesyłki. Głównym prezentem był woreczek i serduszko z motywem korony i wieńca.
Do haftu użyłam oczywiście fioletowej muliny i bardzo drobnej kanwy, a wzory podpatrzylam u Penelopis.
Chciałabym w tym miejscu podziękować Penelopis za ich udostępnienie! Zapraszam serdecznie do odwiedzin bloga tej zdolnej osóbki!

Przepraszam za tak dużą ilość zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować;)
Na koniec chciałabym bardzo podziękować za wszystkie komentarze jakie pozostawiacie! Jest mi bardzo milo je czytać. 
Ostatnio troszkę zabiegana jestem i moje wizyty u Was nie są tak częste jakbym sobie życzyła. Mam nadzieje jednak w najbliższy weekend to nadrobić:)
Pozdrawiam serdecznie! 

28 komentarzy:

  1. Jakie to wszystko cudne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty otrzymałaś.
    Korona na serduszku i woreczku prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekności i te otrzymane i te zrobione przez Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny prezent wykonałaś, cudowny otrzymałaś. Aż miło spojrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przybieglam do Ciebie zadyszana :) tak bardzo chcialam zobaczyc juz wczesniej zapowiadane cuda :)
    No i nie zawiodlam sie :) Ishin przygotowala dla Ciebie faktycznie same cudownosci :) Bardzo ladnie wykonane no i zapakowane :)

    No a Ty ,Moja Droga, jak zwykle powalajaco.... Patrze i patrze,gapie sie wrecz :) i nie moge oderwac oczu ,wszystko przecudowne :)arystokratyczne ,pieknie wykonane i te zdjecia zamglone oddajace calosci to "cos" ,na pewno zajrze tu jeszcze kilka razy by nacieszyc oczy :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło oko pocieszyć :) cudowności jak zwykle - otrzymane jak i wykonane :) Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczy prezent otrzymałaś, lawendowe mydełka....na pewno ślicznie pachną:-). A i ty przygotowałaś piękny prezencik ze ślicznym haftem od Ani, a wiem, że ten hafcik prezentuje się na "żywo" jeszcze lepiej niż na zdjęciach.
    Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oleńko bardzo serdecznie dziękuję Ci za udział w wymiance.
    Śliczności otrzymałaś i śliczności wykonałaś.
    Dziękuję jeszcze raz za wszystko i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty jakie otrzymałaś godne pozazdroszczenia ( ale pozytywnego ) !!!
    Woreczek i serduszko z koroną cudne !!!
    Też zrobiłam tą koronę w fioletach ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Lawendowy zawrot glowy!!!
    Wymianki sa swietne, przedmioty ktore obejrzalam tu, sa naprawde cudowne.
    Oststnie serduszko wywolalo usmiech na mej twarzy bo tez takie sobie wyhaftowalam:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały prezent dostałaś jak i przygotowałaś :).
    A zdjęcia chętnie oglądałam :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu,dziekuje za wiadomosc o Ishin ,mam nadzieje ,ze przesylka na Nia poczeka a nie wroci do mnie . Jestem Ci bardzo wdzieczna:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze to wzorki koron nie za bardzo mi się podobały, ale po zobaczeniu tych u Ciebie zupełnie zmieniłam zdanie!!! Są świetne :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne podarki!
    PS zapraszam do zabawy 'Książkowy mol'

    OdpowiedzUsuń
  15. Alez piekne te prezenciki w obie strony. Nie moge sie naogladac.

    OdpowiedzUsuń
  16. No no no naprawdę wszystko przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prezenty, zarówno otrzymany jak i przygotowany przez Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne wszystkie prezenty:)pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogromnie cieszy mnie fakt, iż przygotowane przeze mnie prezenciki sprawiły Ci radość. Dla mnie to była bardzo miła zabawa, choć ja jeszcze nie wiem co otrzymałam???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne prace i prezenty, lawendowe cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe prezenty, wprost oczu nie można oderwać!
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne prezenty , zarowno te otrzymane jak i te własnoręcznie zrobione, piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przesliczny komplecik. Bardzo delikatny i ten wspanialy kolor(ktory od jakiegos czasu "spedza mi sen z powiek":).
    Alexls...dziekuje za niezwykle milego maila i za to ,ze zdecydowalas sie wyszyc jeden z moich wzorow. To niezwykla przyjemnosc spogladac na tak piekne prace. Bardzo mi milo,ze do mnie zagladasz.
    Pozdrawiam Cie bardzo cieplo...Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały post ze wspaniałościami w lawendowej tonacji. Super!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze ja tu nie pisałam? A byłam i podziwiałam cuda wymiankowe :) Dzisiaj wpadłam z bukietem urodzinowych kwiatów polnych (takich jak lubisz:)) i najserdeczniejszymi życzeniami :) Sto lat Olu! Niech Ci się spełnią najpiękniejsze marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. aż mi zapachniało lawendą;-)
    piękne prace, wszystkie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...