piątek, 9 września 2011

Fantazyjne kwiaty z filcu - Galeria Waszych prac!

Z wielka przyjemnoscia pragne Was zaprosic na pierwsza odslone galerii Waszych kwiatow z filcu.
To niesamowite na ile roznych sposobow mozna ozdobic na pozor te sama baze....
Bardzo dziekuje Autorkom ponizszych prac za udostepnienie zdjec oraz za inspiracje, ktore kazda z nich wnosi.
Jako pierwszy przedstawie kolaz wszystkich  prac, a nastepnie w kolejnosci w jakiej powstaly.













Ellie:



W listach i komentarzach naplywaja do mnie informacje o nastepnych pracach.
Zachecam zatem do nadsylania zdjec Waszych kwiatow!
Kurs znadziecie tu:
http://alexls-destinationart.blogspot.com/2011/08/fantazyjny-kwiat-z-filcu-instrukcja.html

Z nadzieja na nastepna odslone zycze Wam udanego weekendu!

27 komentarzy:

  1. śliczne:)dziewczyny jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowita różnorodność - chapeau bax, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczne i ja miałam się skusić ale jakoś czasu zabrakło ./././

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda po prostu :) Ja rezerwuję juz dziś miejsce w jednej z kolejnych odsłon. Tak mam ochotę stworzyć podobną brochę, a czasu brak jak na złość :) Ale pełną mobilizacja w weekend i może chociaż zacznę :) Buziaki Olu przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju wszystkie sa niesamowite :) a ta różowa jaki kolor ekstra

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju wszystkie sa niesamowite :) a ta różowa jaki kolor ekstra

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, dziękuję za umieszczenie mojej pracy :) a Wam dziewczyny za miłe komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace...przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesammowite, jak Ci się udało pięknie zmobilizować ludek! Rzeczywiscie zbiór broch prześlicznych! Nie mam filcu ani trochę, bo jak nic bym się przyłączyła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powalające prace!!!Gratuluję bez wyjątku wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie ! Rzeczywiście, niby takie same a zupełnie inne ! gratuluję pomysłu. Pozdrawiam Cię słonecznie - ja jeszcze w domku ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne wykonania :) Podobaja mi sie szczegolnie dwie :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zamieszczenieni mojej broszki. Podziwiam inne "odmiany" . Gratuluję dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna galeria!:) Dziękuję za publikowanie mojej pracy!:) Oto nowy kwiat: http://handmade-sandrine.blogspot.com/2011/09/blog-post_05.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała galeria prac! I jaka różnorodność... jeszcze raz gorąco dziękuję za taki fajny kurs, dzięki niemu odgrzebałam zalegające w głęboko w szufladzie arkusze filcu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. a jedna z nich moja :D genialny pomysł z odsłoną! widze że każdy potraktował temat inaczej i wyszły same ślicznotki :) bosho! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie piękne, ale Penini i Romy wprost rzucają na kolana!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podoba mi się naszyjnik Peninii i pomarańczowa Mazmiki - chyba ze względu na ciepłe kolory.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ode mnie szacun dla Sandrine.
    A jak to się stało, że ja to przegapiłam...?

    OdpowiedzUsuń
  20. Tworzysz prześliczne broszki. Zakochałam się w różowej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny pomysl aby pokazac te prace.
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciężko napisać, która ładniejsza, bo każda inna, dopracowana, widać ile serca dziewczyny włożyły w ich wykonanie. Ja jestem pod wrażeniem. Cudne. BRAWO!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne prace - muszę się zmotywować i też taką zrobić - piękności

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo piekne te kwiatuszki a pomysly sa interesujece naprawde ile mozna zrobin z jednego kwiatka sliczne
    pozdrawiam goraco Gosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...