poniedziałek, 23 lutego 2009

Muuu;)

Jakis czas temu obiecalam pochwalic sie gumowcami - krowkami mojego dziecka.
Zdjecie dedykowane jest pewnej ZIELONEJ;) oraz wszystkim wielbicielom krowek:D


Ostatnio dopadla moją rodzinkę jakas choroba(grypo- angina) , ktora po kolei skutecznie utrudniala nam życie. Jesli chodzi o mnie to szczegolnie pilnowala, aby wena przypadkiem się do mnie nie zbliżala...
W związku z tym powstalo dużo zaleglosci, z ktorymi powoli walczę i napewno efektami w niedlugim czasie sie pochwalę. Przede wszystkim koncze duży (jak dla mnie) projekt na sobotni Baby Shower i zakladki na wymianę. Mam nadzieję, ze zdążę ze wszystkim... Jak na zlosc w pracy zawodowej tez nawal: Coż zostają jeszcze nocki;)

Dla wszystkich odwiedzających mojego bloga mam informacje:)
Już niedlugo niespodzianka - bądzcie czujni!

7 komentarzy:

  1. Zdrowia życzę :) - moja choroba tej zimy ciągnęła się miesiąc...
    A gumowce są obłędne - gdyby nie wiek, to bym takie zaraz miała :P :P :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zycze zdrowia Alex! :*
    My chyba juz z tego wychodzimy,choc boje saie cokolwiek na glos powiedziec,wiec ciiii
    Gumiaki sa zabojcze,no bomba poprostu!Chyba chodzilabym w nich na okraglo,haha :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie te gumiaki hihi
    zdrówka życze i łacze sie my tez zasmarkani:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędne te gumiaczki Olu;)

    Życzę jak najszybszego powrotu do zdrówka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powrotu do zdrowia życzę.
    Gumowce obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo serdecznie dziekuje za zyczenia zdrowia! Zycze Wam tego samego i stawiam.....rosol;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No zajebiaste gumowce :D :D Chyba musisz dać mi namiary gdzie takie kupić ;P
    Boskie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...