czwartek, 1 października 2009

Wyniki candy:)

Bardzo serdecznie dziekuje za zyczenia urodzinowe! Kochane jestescie! To bardzo mile ze tyle osob odwiedza moj kacik w internecie i pozostawia morze cieplych slow. Jest mi jeszcze bardziej przyjemnie, ze znalazlo sie az tylu chetnych na tego skromnego, filcowego krzywulca;)
Bardzo dziekuje wszystkim uczestniczkom zabawy!!!
Wybaczcie ze bez zdjec, ale rozstrzygniecie candy odbylo sie w ten sposob, ze zapytalam mojego Malzonka (ktory na mojego bloga nie zaglada), aby wybral cyfre od 1 do 41. W odpowiedzi otrzymalam numerek... 13.
Pod tym numerem kryje sie...

JASPISOWA!

Na pocieszenie dla wszystkich uczestnikow candy mam wiadomosc. Niedlugo moj blog bedzie obchodzil pierwsze urodziny - napewno z tej okazji cos jeszcze przygotuje;) Zapraszam do odwiedzin:)

3 komentarze:

  1. OMG!!! Ale ze mnie szczęściara :oD. Wiem już, co potrafią wyczarować Twoje łapki, więc tym bardziej się cieszę na to ciasteczko :o). Kolejna truskaweczka do kolekcji :o). Dla męża Twego ukłony w pas z mojej strony :o). Gdyby ktoś mnie poprosił o wybranie liczby, też zdecydowałabym się na 13! Szczęśliwą 13 :o).
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. He, he, Jaspisowa, Ty lepiej w totka zagraj - szczęściaro. Gratuluję:)
    A ciacha zazdraszczam mocno:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...