poniedziałek, 12 lipca 2010

Przesylka z magicznego "Tymczasem"...

Tydzień rozpoczął się dla mnie bardzo sympatycznie. Otrzymałam dziś przesyłkę z prezentem jaki przygotowała dla mnie Maja71.

Kopertę rozrywałam z niecierpliwością, ale nie mogłam nie zrobić zdjęcia tak pięknie zapakowanej przesyłce....
Wnętrze pięknego pudełeczka skrywało lawendową saszetkę. 
Prace Majeczki podziwiam od dawna, ale zobaczyć i dotknąć jednej z nich na żywo to prawdziwe przeżycie!
Saszetka jest dopracowana w każdym szczególe. Czyściutka, staranna i pachnąca! I ten motyw korony... Jestem zachwycona! Prawdziwy klejnocik. Będzie dla mnie wielkim skarbem! Dziękuję bardzo Maju!   

Zapraszam do odwiedzin "Tymczasem" - bloga prowadzonego przez Maje! Na pewno nie będziecie zawiedzeni!

6 komentarzy:

  1. Prezent cudowny, znam te czarodziejskie przedmioty tworzone przez Maje i jestem nimi oczarowana.
    Ostatnio tez dostalam prezencik od tej wspanialej kobiety mozna obejzec w moim nowym poscie.
    Jetstsmy szczesciarami!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko pozazdrościć...
    Ja też prace bardzo lubię za tą ich subtelność właśnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,cieszę się ogromnie,że przesyłka tak szybko dotarła-w końcu to druga półkula :-) Miło mi,że mój upominek spodobał Ci się.Dziękuję za bardzo miłe słowa pod adresem moich prac,serdecznie pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściaro...cuda dostałaś i w dodatku cudnie zapakowane :) Gratuluje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wszystko było cudnie zapakowane, a podusia bardzo fajna szczególnie motyw z dziurkami :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...