środa, 27 kwietnia 2011

Wiosna na niebiesko!

Marza mi sie biale szafirki. Niestety nie mialam szczescia takowych napotkac na mojej drodze. Przed swietami, w ogrodniczym sklepie wypatrzylam wsrod zonkili doniczki z szafirkami. Dopiero wypuszczaly paczki, ale juz wiadomo bylo ze biale nie sa... Po rozkwitnieciu okazaly sie byc bladoniebieskimi i byly tak urocze, ze calkowicie skradly moje serce!



Czesto zabieram ze soba aparat "w teren" w nadziei na sfotografowanie ciekawych obiektow. Mialam szczescie do szafirkow w tym roku. To niesamowite ile odcieni niebieskiego przybieraja!



W kilku odcieniach niebieskiego wyhaftowalam rowniez igielnik dla Ewy. Otrzymalam od niej propozycje wymiany i wolna reke w zakresie co mam dla niej wykonac. Zainspirowalam sie wyposazeniem jej pieknej kuchni.



Bardzo serdecznie dziekuje za komentarze i pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Aluś, przepiękny ten odcień błękitu, taki do marzeń... A z Twoimi aranżacjami Tworzy wysmakowane i smakowite kompozycje. Nie masz pojęcia jak bardzo lubię Twoje fotograficzne spojrzenie :)) A igielniczek jest oczywiście perrrfect :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szafirki, mam do nich słabość, ale udało mi sie w tym roku zdobyc białe w Ikea.
    A Twoje igielniki - perfekcujne, bardzo mi sie podoba
    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny igielnik :) Ale jestem po prostu zauroczona zdjęciami, które robisz!!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szafirki..w moim ogrodzie pełno ich same się porozsiewały ..igielnik cudny..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za niebieskim, ale Twoje zdjęcia mnie urzekły, no i TO BISCORNU !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola aaaaaaaaaaaaaaaa:) cudny temat ,taki calkowicie moj :) :) oprocz bitej smietany hehehe,ktorej moj organizm nie trawi ;-)
    Szafirki urocze ,biale u mnie byly ,trzeba bylo wczesniej mowic to bym Ci do paczki wlozyla hehehe.
    Igielnik cudny ,bardzo podoba mi sie to szycie a o kolorach nie wspomne ,cudnie dzis u Ciebie,oj cudnie :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, uwielbiam do Ciebie zaglądać! Dozujesz piękno w niesamowity sposób. Igielniczek obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ nietypowe te szafirki!
    A na borówki nabrałam takiego apetytu, że jutro przeczeszę miasto w ich poszukiwaniu ;)
    Podpisuję się pod komentarzem Brises, nic tu dodać nie można.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sie ciesze ze Wam sie podoba. Nie ukrywam ze staram sie. Tymbardziej ciesza Wasze komplementy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szafirki są takie urocze, mam ciemne i białe, ale takich niezapominajkowych to nie widziałam jeszcze. Super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne i pyszne zdjęcia!! A igielnik...chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny igielniczek. Przepiękne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nawet nie wiedziałam, że istnieją białe szafirki.
    Zdjęcia przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...