środa, 10 lutego 2010

Wyroznienia

Na poczatku pozdrawiam serdecznie moich Gosci z zasypanego sniegiem NY:)
Omiatam troszke pajeczyny z mojego bloga;) i spiesze dzis tylko dosniesc o wspanialych wyroznieniach, ktore ostatnio otrzymalam.
Pierwsze wyroznienie przyznala mi Peninia. Kochana bardzo serdecznie Ci dziekuje. Wyroznienie od Kobietki tak uzdolnionej i wszechstronnej to wielki zaszczyt.

Zawstydzilam sie bardzo gdy znalazlam informacje na blogu Justynki, ze przyznala mi ona caly bukiet wyroznien! Ma Dziewczyna gest!!! I nie tylko! To pasjonatka rekodziela, na ktore znajduje czas pomimo napietego studenckiego grafiku.
Justynko - dziekuje Ci serdecznie!!!
Nie zdziwi nikogo fakt ze pobiadole sobie troche na brak czasu i klopoty z wyborem blogow, ktore chcialabym wyroznic... Wiem jednak ze otrzymywanie wyroznien jest bardzo mile i dlatego pozwole sobie sprecycowac kilka osob.
Poniewaz pierwsze wyroznienie znajduje sie rowniez w "bukiecie" od Justyny to wlasnie ten bukiet przekazuje dalej:
tradycyjnie do osob od ktorych je otrzymalam czyli Peninia i Justynka:)
Madlinka
Marchewka Dracoolina,
Edyta350
Ushii
Brises
Zielonooka
Luna77
Ufff, nie jest to proste, bo odwiedzam i podziwiam jeszcze wiele osob, ale dzieki przekazaniu paleczki jest wieksza szansa ze i One je "osobiscie" otrzymaja:)
A teraz pedze do zaleglosci - mam dzis okienko i bardzo chcialabym, aby nareszcie cos ruszylo...

6 komentarzy:

  1. Olu, dziękuję Ci pięknie i życzę wytchnienia w tym zabieganym czasie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńko dziękuję Ci serdecznie za tyleeeee wyróżnień,nie wiem czy zasłużyłam.
    U mnie też pełno śniegu,mam dość tej zimy już!
    Bardzo się cieszę,że zmiany Ci się podobają,nie jest jeszcze do końca tak jakbym chciała,ale już prawie prawie;)
    Mam nadzieję,że wybaczysz mi,że pochwalę się wyróżnieniami dopiero po powrocie ze zjazdu,bo teraz jedyne co mam przed sobą to książki echhhh jeszcze tylko 4 egzaminy;)
    Ściskam mocno Oleńko!Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mi bardzo miło, Oleńko - ślicznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu bardzo serdecznie dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję! Jakie ładne to wyróżnienie, z dziewczynką z różowym bukiecikiem :) Cieplutkie pozdrowienia, M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie. Jest dla mnie tym cenniejsze, że jest to moje pierwsze wyróżnienie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...