środa, 2 czerwca 2010

Cukiereczek

Zapraszam serdecznie na male blog candy.
Dzis licznik odwiedzin mojego bloga wskazal 25 ooo. Na te okazje przygotowalam biscorniaczka. Zostanie od wyslany do jednej z osob, ktore wyraza chec jego posiadania pod tym postem.
Podobnie jak poprzednio moje candy ma charakter kameralny. Nie stawiam warunkow o rozglaszaniu mojego skromnego rozdawnictwa.
Pragne podziekowac moim gosciom za odwiedziny i komentarze oraz osmielic tych, ktorzy nie pisza, a odwiedzaja mnie czasem. Pozwolcie poznac Wasza tworczosc! Komentarze pozwalaja dotrzec do Waszych miejsc w sieci:)
Cukiereczek prezentuje sie nastepujaco:




Wzor haftu pochodzi od Aurelle.
Zmodyfikowalam go jednak troche z powodu pomylki ....

P.S. Ogloszenie wynikow odbedzie sie 15 czerwca!
Pozdrawiam serdecznie!

28 komentarzy:

  1. O, ja bym bardzo tego biscorniaczka chciała zdobyć! Zainspirowana Twoimi pracami wyhaftowałam niedawno własnego, ale zszywanie go mnie przerosło, zwłaszcza te rogi :( A Twój jest słodki - w końcu to cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja i ja chcę te cudności,jest taki piękny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten biscorniak. Mam już jednego od Ciebie ale chętnie zostanę właścicielką drugiego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam sie i ja po to cudeńko.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,gratuluję aż tylu odwiedzin! I oczywiście zapisuję się do Twojej zabawy-igielniczek śliczny,jak przystało na "candy"-bardzo cukiereczkowy :-) Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  6. Je jakie śliczne!! Zazdroszczę talentu i cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm słodziutko!
    Ja również bardzo chciałabym przygarnąć taki cukiereczek :)
    Pozdrawiam serdecznie

    Barbara

    www.krolestwo-bajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj...ale śliczności zawsze podziwiam takie cuda...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też bardzo spodobała się ta poduszeczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne są te Twoje poduszeczki! Pozdrawiam serdecznie licząc, że poszczęści mi się w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny cukiereczek, ja też ustawiam się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu jak zawsze cuda tworzysz :) Prawdziwa słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cukiereczek jest uroczy :), a że ja słodycze bardzo lubię więc z chęcią się na niego skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Staje w kolejce, bo cukierek bardzo smakowy :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli można to ja też reflektuję na udział w losowaniu owego cukiereczka, Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja też się tu ustawię :)
    Śliczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalne to biscornu, o takim kształcie jeszcze nie widziałam. Bardzo chętnie przygarnę, przydałoby się na wieszaczek Smykałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne jest to maleństwo, może tym razem los się do mnie uśmiechnie i uda mi się to cudeńko wylosować, ustawiam się zatem cichutko w kolejce i z niecierpliwością czekam na wynik losowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny cukiereczek! stanę w kolejce po niego :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle cudny i delikatny ,choc za rozem nie przepadam ten urzeka od pierwszego wejrzenia.Chetnie zostana jego nowa wlascicielka :) Pozdrawiam Dana

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak piękne są Twoje biscorniaczki wie tylko ten, kto choć raz miał okazję mieć taki w rękach. Mojego cudnego uwielbiam szczerze, towarzyszy mi w szyciu niemal codziennie... Jeszcze raz za niego dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudeńko :) Chętnie bym je przygarnęła :) Pozdrawiam bardzo cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja tez się zapiszę, ale bardziej z ostatniego podanego powodu:) Zaglądam tu od jakiegoś czasu i bardzo mi się podoba. Zapraszam zatem też do mnie (pieguchowo.blox.pl), zwłaszcza, że widzę, że obie jesteśmy obecnie w tym samym kraju:)
    Pozdrawiam z Michigan
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj jestem tu po raz pieerwszy i do razu na slodkosci sie zalapalam.
    Ustawiam sie grzecznie w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prawdziwe cudo!
    Życzę dalszych tak pięknych prac.
    a może i mnie się poszczęści.
    aurelia77@op.pl
    Gorąco pozdrawiam!
    Aurelia

    OdpowiedzUsuń
  26. Biscornu to coś o czym marzę :-)
    Twoje jest b.piękne delikatne i z klasą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziekuje za wszsytkie zgloszenia! Lista zamknieta. Czas na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...