niedziela, 6 czerwca 2010

Kocyk dla dziewczynki

Niedawno prezentowalam zwiastun kocyka, ktory teraz prezentuje w calej okazalosci.
Zostal on dzis wreczony mamie spodziewajacej sie przyjscia na swiat coreczki, podczas "baby shower".
Zainspirowal mnie kurs Elisse, ktory mozna zobaczyc tu.
Kolory wybralam z mysla o upodobaniach obdarowanej i mam nadzieje ze trafilam. Na zdjeciach sa jednak przeklamane. Nawet nie wiecie ile sie "gimnastykowalam", aby zrobic zdjecie oddajace prawdziwy kolor.... Ech! Jeszcze dluga droga przede mna w dziedzinie fotografii!

Kwadraty polaczylam szydelkiem. Na poznizszym zdjeciu widac laczenia, ktore sa po lewej stronie.
Brzeg kocyka, ktory jest kwadratem o boku 1 metra, ozdobilam prosta falbanka.

Calosc to 100 kwadratow!
Baby shower to babska impreza przy dobrym jedzeniu i muzyce.
Nie moglo zabraknac deseru.
Torcik byl pyszny!
Na mojego bloga czesto trafiaja poszukiwacze tortow z pieluszek. Prezentowy dzis torcik nie jest moim dzielem. Zostal prawdopodobnie zakupiony w sklepie internetowym przez organizatorow imprezy.

Coraz czesciej na tego typu przyjeciach urzadzane sa konkursy i zabawy. Dzis nawet udalo mi sie wygrac jedna znich i wrocilam do domu z nagroda:)
Mysle ze trzeba bedzie zebrac w jednym miejscu te pomysly i udostepnic je swiatu!
To jednak temat na osobny post.
Na koniec przypominam o moim candy, ktore trwa do 15 czerwca, a szczegoly mozna znalezsc w poprzednim poscie.
Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Kocyk jest cudowny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba taka kolorystyka - kocyk jest cudny.
    Pozdrawiam
    Makneta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie zdolniacha Olu :) Podziwiam cierpliwość przy "dłubaniu" tylu kwadratów...ale jak pokazuje efekt końcowy - wart poświęcenia :)
    Cały kocyk to rewelka :) Aż mi się taki zamarzył. :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam! Bardzo zdolna jesteś! Piekny jest ten kocyk. Pozdrawiam serdecznie!
    P.S. W candy celowo nie biorę udziału, bo mam 2 biscornu od Ciebie i daję tym samym szansę innym, by dostali od Ciebie takie cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk Olu zrobiłaś cudny :). U nas w Polsce nie spotkałam się jeszcze z tego typu impreza, a myślę, że to nawet fajna rzecz :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny prezent przygotowałaś, kocyk jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyś śliczny i kolory nawet jeśli przekłamane to i tak niczego sobie... ;)
    Buziaki... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam cierpliwość w szydełkowaniu kocyka - bardzo ładnego na dodatek. Mojej starcza jedynie na dwa, trzy szydełkowe kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba! gratuluję cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  10. Olu, kocyk jest cudny! Zawsze chciałam taki zrobić, tylko taki duży, na łóżko. Duuużo cierpliwości do tego potrzeba.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...