niedziela, 22 maja 2011

Czerwone groszki i troche prywaty...

Uroczy bukiecik czerwonych groszkow towarzyszy mojej prosbie, jaka kieruje do odwiedzajacych mojego bloga. Poszukuje osob nauczajacych jezyka angielskiego na poziomie szkoly podstawowej, ktore zgodza sie wypelnic ankiete. Wyniki ankiety beda wykorzystane  w  pracy magisterskiej mojej siostry.
Jesli ktos zdecyduje sie nam pomoc w zebraniu informacji otrzyma ankiete na e-mail.
Ankieta jest anonimowa.
Bardzo prosimy o kontakt na adres: alexls@gazeta.pl
Z gory bardzo serdecznie dziekujemy, a wszystkich moich gosci pozdrawiam i zapewniam iz juz niedlugo ponownie  cos "robotkowego" pojawi sie na blogu.




11 komentarzy:

  1. Dzisiaj już troszkę u nas późno, ale jutro przekażę Twoją prośbę dwóm znajomym belferkom. Mam nadzieję, że się zgodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie sliczne te groszki ,piekne zdjecia :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne groszki, wyglądają troszkę jak maleńkie maczki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Groszki urocze, ale angielskiego nie nauczam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Groszki śliczne, a moja kuzynka uczy angielskiego, ale w gimnazjum :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego koloru wśród groszków jeszcze nie spotkałam - są niesamowite ! CUDO !
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ten groszek ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy dotarła moja wypełniona ankieta? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudne zdjęcia!:)jak będę miała chwilę czasu między biżuteria a scrapbookingiem to z przyjemnością bym to namalowała jeśli oczywiście wyrazisz zgodę żebym mogła wykorzystać Twoją fotkę!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...