sobota, 29 listopada 2008

Scrap pt."Oto ja" czyli...

moja praca, jaką zrobiłam na wyzwanie Adeluchny. To moj pierwszy scrap ze zdjeciem.
Warunkiem wziecia udziału w wyzwaniu było użycie kolorow rożowego i niebieskiego. Uwielbiam pastele, wiec nie widziałam problemu, aby wykorzystac zestaw tych dwoch kolorow w pracy eksponujacej moją osobe. Problemem okazala sie zielen na zdjeciu jakie chciałam wstawic. Połaczylam ją z brązami i wkomponowalam do obowiazkowych kolorow . Jako "wisienki" na torcie dodałam kwiatuszki w kolorze HOT PINK;) - aby nie było za grzecznie - i tak mi to wyszło:)
Moja prace można oceniac wraz z innymi wspaniałymi scrapami na stronce Polki Skrapują:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...