piątek, 24 kwietnia 2009

Wyroznienie, wymiany u Maknety i Edy oraz blogowa zabawa

Janola sprawila mi ogromna przyjemnosc przyznajac mi ponizsze wyroznienie!

Bardzo serdecznie dziekuje!

Pozostalo mi nominowanie kolejnych osob - ma byc ich 8.... Trudny wybor, pozwolcie wiec ze nie bede nominowac. Dzieki mojemu blogowi spotkalam wiecej niz osiem baaardzo sympatycznych kolezanek i nie chcialabym nikogo urazic brakiem nominacji.


W poprzednim poscie wspominalam o projekcie wymiany ATC u Maknety. Projekt ten stal sie faktem i wszyscy chetni moga sie juz zglaszac:) Szczegoly tutaj:)

Kolejna wymiana! Tym razem wymiana igielnikow u Edy.

Jeszcze mozna sie zapisac:)


Makneta zaprosila mnie rowniez do kolejnej blogowej zabawy - spowiedzi;) na swoj temat.


Zabawa kieruje sie "systemem czworkowym;)"


4 miejsca, w których mieszkałam:
- dom rodzinny z pieknym ogrodem i sadem

- mieszkanie w bloku na 4 pietrze bez windy

- ciasny pokoik nad barem GO-GO

- trzypokojowe mieszkanie na pierwszym pietrze

4 miejsca, do których lubię wracać:
- rodzinny Tarnow

- Krakowska Starowka

- Time Square NYC

- Fith Avenue NYC

4 ulubione potrawy:
- generalnie niewiele jest rzeczy niejadalnych dla mnie - lubie probowac nowosci w rozsadnych granicach;)

4 potrawy których nie znoszę:
- nie przepadam za podrobami i egzotyka ktorej nie umialabym nazwac;)

4 pasje, hobby:
- rękodzieło

- internet

-muzyka

- organizacja przyjec

4 miejsca, które zwiedziłabym gdybym miała taką możliwość:
- Japonia

-Paryż

- Australia

-Bieszczady

4 seriale/programy, które lubię:
Ostatnio nie ogladam telewizji - jesli juz to jakies bajki z Synkiem

4 miejsca pracy:
- dzial marketingu

- firma remontowo - budowlana

-agencja modelek

-wlasny biznes

4 rzeczy, które chciałabym zrobić, przeżyć:

- dobrze wychowac Syna

- zrobic miejscowe prawo jazdy

- przeleciec sie helikopterem jako pilot

- nauczyc sie jezyka francuskiego

4 marzenia z dzieciństwa:

- napewno zawsze marzylam o wlasnym dziecku:)

- skleroze juz chyba mam;) jak sobie przypomne to uzupelnie pozostale

4 ulubione filmy:

tez trudno mi sie ograniczyc do 4 filmow, moze opisze jakie filmy lubie. Generalnie lekkie latwe i przyjemne, choc nie stronie od dobrego filmu dajacego do myslenia. Zdarza sie takie napotkac w naszym rodzimym kinie.... Nie lubie natomiast filmow wojennych i przesadzonych w ilosc krwi i zbrodni kryminalow.

4 ulubionych muzycznych wykonawców/zespoły:

Nie umiem ograniczyc sie tylko do 4 - muzyka to moj konik

4 rzeczy, które robię po wejściu na internet:

- internet dla mnie to "narzedzie pracy";)

- blogowanie

- surfowanie po kilku forach

- sprawdzenie poczty i wiadomosci

4 osoby, które typuję do dalszej zabawy:

Stokrotka

Janola

Konvaliia

Brises

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...