piątek, 5 grudnia 2008

Coraz większymi krokami zbliżamy się do Świąt!

Czas na dekoracje i wprowadzenie świątecznego klimatu do domu.
Juz niedługo pochwalę się świątecznymi kartkami, jakie obecnie wykonuję dla moich bliskich.
Wczoraj odstawiłam kartki na bok i zrobiłam taki oto wieniec:


Do jego wykonania wykorzystałam śliczne śnieżynki. Tu musze zaznaczyc, ze nie jestem ich autorem. Otrzymałam jednak zgodę od wykonawcy do publikacji. Jest nim... moja Kochana Mama! Potrafi ona robić nie tylko takie małe cudenka - poniżej prezentuje obok tuzina snieżynek jej piekną serwetkę. Mama szydełkuje hobbystycznie, a potem obdarowuje swymi wyrobami najbliższych. Dla mnie takie prezenciki sa wyjatkowo cenne. Szczególnie odkąd mieszkamy na dwóch różnych kontynentach, a od kilku lat nie spedzalismy wspólnie Świąt...
Śnieżynki autorstwa mojej Mamy - to tylko malenka próbka:





Serwetka autorstwa mojej Mamy:



A ta prosta serwetka poniżej jest moim dziełem. Musze przyznac, ze szydełkowanie nie jest moją mocną stroną... Zresztą jestem tak zasypana przez Mamę różnościami szydełkowymi, ze nie mogę sie zmobilizować, aby samej coś robić.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...