piątek, 12 grudnia 2008

Wyzwanie"Moja inspiracja"

Takie wyzwanie znalazłam na blogu Scrapbooking inspiracje
Konkurs rozstrzygnięty, więc moge zamiescic moje fotografie, jakie osmieliłam sie wysłac na to wyzwanie:)
Zwyciezyła Latarnia Morska i to w znakomitym stylu! Jej fotografie i inspiracje jakie na nich przedstawia są znakomite! Przy takiej konkurencji to zaszczyt w ogóle znalezsc się wsród uczestników konkursu:)
A oto moje inspiracje:
Zegar to czas, który chciałoby sie zatrzymac lub troszeczke zwolnic...

Kwiat to reprezentant przyrody, ktora dodaje mi skrzydeł...


Kłębki wełny, to materiał z ktorego można zrobic cos praktycznego....



"Przydasie", ktore w scrapbookingu przeistaczają sie w piekne elementy układanki...
Inspiracji jest wiele, ale ograniczenie wyzwania bylo takie, ze można było wysłac 4 fotografie. Ja wybrałam takie:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...