poniedziałek, 16 marca 2009

Jej portret

Przedstawiam moja prace wykonana na wyzwanie pt "Jej portret" na blogu Polki Scrapuja.
Wybralam fotografie mojej Kochanej Mamy.
Zarowno oprawe zdjecia jak i materialy do stworzenia scrapa wybieralam z mysla o mojej Mamie. Musialam bardzo sie powstrzymywac, aby nie wyszedl przesadzony. Z jednej strony mialam ochote wsadzic tam i perly i cyrkonie i swarowskiego i koronke recznie robiona i haftowana i gipiure i kwiaty- wszystkie piekne rzeczy, ktore kojarza mi sie z upodobaniami mojej Mamy. Z drugiej jednak wiem, ze ona wspaniale umie sposrod tych rzeczy dobrac tak, ze wychodzi elegancko z umiarem. Mam nadzieje, ze mi sie udalo i ze ten scrap pasuje do niej nie tylko w moim przekonaniu... Jeszcze go nie widziala - mam troche treme .... A Wy co sadzicie?
Zapraszam rowniez do zobaczenie pozostalych prac w konkursie! Sa naprawde niesamowite!




6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie śliczny,taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze - cudowny skrap :-) Oniryczny i z sercem...

    A po drugie - igielnik z wymiany na HoA już do Ciebie leci, mam nadzieję, że szybko dojdzie!

    Pozdrowienia,

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Dziewczyny!
    Agnieszko! Nie moge sie doczekac na igielnik od Ciebie! Mialam farta przy ustalaniu listy i nie moge uwierzyc, ze na Ciebie trafilam:) Bede wypatrywac listonosza z niecierpliwoscia!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju Oluś :) jak dziś otworzyłam skrzynkę to oniemiałam :O od razu otworzyłam przesyłkę i ujrzałam ten piękny igielnik :O truskawkę :O po prostu jest.. taki jakiego nawet nie mogłam sobie wyobrazić, ani wysnić!!! bardzooo dziękuje :* jest idealny :*

    buziaki Strawberry

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, rozumie Cię że dla Kochanej Mamy chcesz wszytko co najlepsze, i choć byś wszystko umieściła co wymieniłaś nie było by to dość dobre dla Niej, a przesada nic dobrego nie wnosi, dlatego uważam że Jej portret jest super, pięknie i delikatnie podkreślający Twoją Mamę na zdjęciu. Dobry smak i wyszukany gust to pewnie po Mamie masz :))) Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrap wręcz idealny ... oprawa zdjęcia Mamy jak sama Mama ... spokojna, delikatna i elegancka.
    Gustownie i sprytnie dobrałaś dodatki.
    Dostrzegam sznur pereł na szyi Twojej Mamci i pojedyncze perełki tworzą idealną całość :o)

    Tak lekko i pięknie ...pokazałaś nam swoja Mamcie :o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...