sobota, 6 sierpnia 2011

Troche ekstrawagancji

W dzisiejszym wpisie ponownie ...broszki! Nie obiecuje ze to ostatnie, ale napewno juz  w nastepnym poscie bedzie cos z innej dziedziny!
Do tworzenia pierwszej zainspirowalo mnie wyzwanie z ArtPiaskownicy - KolorTON #5 Kobensa.
Wyzwanie polega na wykorzystaniu kolorow: bialego i granatowego w swojej pracy.
Do granatowego filcu dodalam biale, szklane perelki. Gotowa brosze zabralam w plener, gdzie napotkalam te nietypowo pomalowane na granatowo drzwi. Dzieki nim moge zaprezentowac Wam ponizszy kolaz:)





A teraz o tytulowej ekstrawagancji.
Osobiscie nie przepadam, ale spotykam sie z polaczeniem granatu z goracym rozem. Na przyklad wczoraj widzialam pania w metrze, ktora miala na sobie granatowy kostium i mnostwo goracorozowych dodatkow jak torebka, pasek czy lakier na paznokciach. Zestaw ten jest bardzo krzykliwy i napewno tylko dla odwaznych! Przez chwilke nawet chodzilo mi po glowie, aby zlaczyc te dwa kolory w jednej broszce, ale ostatecznie nie zdecydowalam sie. Powstala natomiast jednokolorowa, rozowa broszka. Moja ekstawagancja polega zatem na polaczeniu tych dwoch kolorow w jednym poscie;)


Zycze udanej niedzieli!

15 komentarzy:

  1. Musze przyznać,ze od momentu zobnaczenia Twojej kremowej broszki na kremowym(bądź bialym)płaszczyku, a bylo to z rok temu mam w planach zrobienie sobie podobnej. Musisz koniecznie mi podpowiedziec jak sie do tego zabrac. Są prześliczne. I ta granatowa jak najbardizej mi do gustu przypadla:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne broszki :) Ta granatowa jest bardzo elegancka. A rózioooowa ożywi na pewno niejedną jesienną kreację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super broszki :) i bardzo oryginalne drzwi :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne broszki...oczarowały mnie. A ta granatowa fantastyczna...do marynarskiej sukienki...ach cudo!!! Pozdrawiam serdecznie*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne piękne broszki. Ja również chętnie poznałabym wskazówki jak taką broszkę wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta broszka z tym koraliczkowym wnętrzem - naprawdę piękna, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, szczególnie ta z koralikami. Chociaż muszę się przyznać, że najbardziej lubię te Twoje broszki, w których koraliki przyszyte są w sposób "bałaganiarski".
    Może jakiś kursik jak takie cuda wykonać?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Granatowa broszka - śliczna. Bardzo ładne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oli, super broszki, juz ostatnio zaniemówiłam jak zobaczyłam czarno-białe. Teraz ta granatowa. I wróciłam dzięki Abilly do kremowej-ech...
    Pozwolisz , że zamilknę...

    OdpowiedzUsuń
  10. JUPI!!!!!!!!!!!! Zmiana przeglądarki działa ;D jestes miliony warta!!!!!


    Jak już pisałam Ci w meilu broszki są ZJAWISKOWE!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje bardzo za tyle milych komentarzy!
    Cos tam pstrykalam dzis przy montowaniu kolejnej broszki, ale czy bede umiala to zebrac w logiczna calosc to sie okaze;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu broszki wspaniałe !!!
    Lubię nasycone kolorki ;-)
    Zapraszam na Candy do Galerii Kaprys :-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...