niedziela, 27 grudnia 2009

Biscornu od Anek73

Anek73 jest osoba dzieki ktorej tak naprawde rozpoczela sie moja przygoda z haftem krzyzykowym. Przy okazji tego posta dziekuje jej za to:) Podziekowania naleza sie rowniez za przesylke - niespodzianke. Umowilysmy sie z Ania na wymianke biscorniaczkami, ale bez konkretnego terminu. Ania to pracus i uprzedzila mnie w wykonaniu i wysylce. Dzieki temu biscornu od Ani zdobilo pieknie moja tegoroczna choinke:) Biscornu dla Ani jest fazie przygotowan - obiecalam Ani, ze zaprojektuje dla niej wzorek. Zadanie trudne, ale mam nadzieje sobie z nim poradzic;) Tymczasem podziwiam projekt Ani. Ach! Sliczne jest! Aniu bardzo serdecznie dziekuje!!!


W przesylce znalazlam jeszcze stos serwetek o tematyce swiatecznej

oraz kartke swiateczna:

Zaraz przed swietami otrzymalam takze kartke od podopiecznych Addy. Dziekuje Wam bardzo Kochane Dzieciaczki!

3 komentarze:

  1. Serdecznie dziękuję za takie miłe słowa! :)

    Bardzo się cieszę, że biscornu dotarło jeszcze przed Świętami :) Chociaż zastrzegałam, że sama nie potrafię zaprojektować wzoru, ten jednak jest prawie mój własny :P Prawie, ponieważ wykorzystałam elementy kwiatków z innego wzoru, ale kompozycja oraz pozostałe elementy i dodatki są całkowicie moje :) :) :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny upominek dostałaś...
    Wiesz co, musze Ci cos napisać - muszę tu, bo moja poczta bzika dostała :(

    Wysyłałam i ja do Ciebie karteczkę - było to jeszcze na samym początku grudnia i powinna już chyba dojść :( Z tego, że nic nie napisałaś wnoszę, że nie doszła? Eh, ta poczta :((

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałaś Olu śliczne biscornu i karteczki :), ciekawa jestem jaki zaprojektujesz wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...