wtorek, 1 grudnia 2009

Niespodzianka od Madlinki

Mikolaj w tym roku jest dla mnie wyjatkow laskawy.
Wczoraj rano chwalilam sie wygrana w candy u Inno, a popoludniu listonosz przyniosl mi paczuszke od Madlinki!
Przesylka byla tym wiekszym zaskoczeniem poniewaz naprawde sie jej nie spodziewalam.
Zobaczcie co to Kochane Dziewczatko dla mnie przygotowalo!
Swiateczne serducho i kartka w klimacie retro!

Slodka zawieszka z szydelkowym kwiatuchem:

Chustecznik z perelkami!

A tu calosc przesylki, ktora zawierala jeszcze paczke serwetek z motywem filizanki:), sliczne wydruki ze swiatecznymi motywami do kolorowania, ozdobione brokatem miniaturowe szyszki oraz .... ORZECHY!
Beda przysmakiem na wigilijnym stole!
Natalko dziekuje Ci z calego serca za te wszystkie wspaniale prezenty!!! Buziak!!!!!!!!!!!!
Jestem troche zawstydzona poniewaz u mnie posucha tworcza:( ech.....

3 komentarze:

  1. Jakie tam Kochane Oleńko:)
    Przecież to Mikołaj;)
    Cieszę się bardzo,że niespodzianka dotarła w całości,musiała przebyć sporą drogę:)
    A najważniejsze,że mogłam sprawić Ci radość:)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie
    Psssss Odpisałam na maila

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności!
    słodki mikołajek z tej Madlinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to Ci Natalka zrobiła niespodziankę, dostałaś super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...