wtorek, 21 grudnia 2010

Bombki z pierzem i kolczykami?

Szklane bombki z piorkiem w srodku przesladowaly mnie od dawna. Do jednej nasypalam rowniez troszke krysztalkow Swarovskiego. Wykonczone sa szyfonowa wstazeczka i... kolczykami;)




 Inspiracja do wykonania kolczykow dla bombek byl kurs zamieszczony w czasopismie, o ktorym juz wspominalam - Better Homes and Gardens Holiday Crafts. Autorka projektu jest Colleena Capaci i tu zapraszam na strone, gdzie mozna zobaczyc jej projekty: http://www.etsy.com/shop/justhangon

Takie kolczyki robi sie bardzo latwo i szybko - oczywiscie po zgromadzeniu odpowiednich materialow;)
Sa bardzo efektownym dodatkiem do ozdob choinkowych. Ponizej kilka przykladow z mojej choinki:









Na koniec pragne sie pochwalic dwoma cudownymi karteczkami swiatecznymi, ktore dzis otrzymalam. Sa to kartki od Ushii i Edyty350
Dziewczyny! Bardzo serdecznie dziekuje!


U mnie przygotowania pelna para. Mam nadzieje ze jeszcze Wam cos pokaze, a przynajmniej umieszcze swiateczne zyczenia:)
Tymczasem zycze wszystkim milych przygotowan!

14 komentarzy:

  1. Pomysł z kolczykami iście baśniowy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, gwiazda z kryształków będzie mnie prześladować już przez całe święta. Jest po prostu cudowna. Rozumiem, że sama ją wykonałaś. Moje gratulacje i pełen podziw.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Aneladgam dziekuje!

    Kajko! Nie wykonalam tej gwiazdy. Ona nawet nie jest z krysztalkow! Wyjatkowo fajnie mieniacy sie plastik! Ja tylko zawiesilam ja na ozdobionym przeze mnie "wieczaczku".
    Bardzo lubie takie ozdoby, ktore wygladaja jaby byly wyrzezbione w lodzie:)
    Moze i Ty kiedys taka napotkasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak mi się podoba, ani troszkę mniej, hihi.
    Dziękuję Ci Kochana za wpis u mnie.
    Wszędzie już Święta, więc pozwól, że złożę Ci życzenia.Pieknych chwil z najbliższymi, magicznej Gwiazdki, uroku i radości z Bożego Syna, miłości i zrozumienia od tych , na których Ci najbardziej zależy.
    A w Nowym Roku marzeń spełnienia, ale nie tych eszystkich-zostaw coś na później.
    Buziole Kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak slicznie i bajkowo :) Pokaz prosze Twoja choinke w calosci .Uwielbiam podziwiac choinki.Sama ,ze wzgledow na powierzchnie,mam malenka ,wiec zadnych ciekawych ozdob nie mam :(
    Pozdrawiam Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna choinka.
    Bombki z piórkami śliczne.
    A z życzeniami napiszę maila.
    Ściskam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalne i przepiękne, podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ozdoby. Bombka z piórkiem jest taka delikatna, niesamowicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł z tymi kolczykami dla bombek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDNE...
    Serdeczne życzenia wielu radosnych doznań z okazji Świąt Bożego Narodzenia, wszystkiego co najlepsze w każdym dniu nadchodzącego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak bajecznie u Ciebie :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Poczułam się jak w bajce - dziękuję za ucztę dla oczu :)

    Życzę Tobie i Twoim bliskim radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...