czwartek, 16 grudnia 2010

Kartki

Przed swietami chcialabym Wam jeszcze troszke pokazac. Czasu juz pozostalo niewiele, wiec nie ma co marudzic i malymi kroczkami trzeba isc do przodu;)
Ostatnio wspominalam o otrzymaniu kilku przesylek. Wciaz nie mam porzadnych zdjec i mam nadzieje ze osoby od ktorych je ptrzymalam nie pogniewaja sie za to ze ich jeszcze na blogu nie pokazalam...
Dzis pochwale sie tylko karteczka od Jeniulki. Karteczka jest ozdobiona uroczym haftem i zawiera piekne zyczenia i slowa z piosenki ulubionego zespolu Joasi.
Jeniulko bardzo serdecznie dziekuje!


Moja produkcja kartek w tym roku jest bardzo uboga. Jeszcze gorzej jest z upamietnieniem tej produkcji;)
Ponizej jedna z tych nielicznych...

9 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft od Jeniulki piękny, a Twoja karta super z tymi guziczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka...a co do zabawy podaj dalej różnie to bywa ja dostałam tylko jedną przesyłkę,a dwie...no cóż...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, Twoja karteczka to prawdziwy majstersztyk. Powiedz mi jak ty to robisz, że kanwa na listkach się Tobie nie strzępi???
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowna, taka lekka i urocza, krzyżykoiwane listki ostrokrzewu są mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki bardzo urokliwe !!!
    Ja w tym roku kupiłam kartki, totalny brak czasu - dobrze że zdążyłam wysłąć ...
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu śliczną karteczkę otrzymałąś i śliczną zrobiłaś - te liście ostrokrzewu są szałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne, ale ta Twoja spodobala mi sie ogromnie.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te Twoje karteczki, prześliczne, na pewno obdarowani będą wniebowzięci

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...