wtorek, 21 grudnia 2010

Niespodzianka od Madlinki

Wczoraj otrzymalam niespodzianke od Madlinki! Chociaz calkowicie sie jej nie spodziewalam, to gdy weszlam do domu od razu rozpoznalam Madlinkowa, pieknie postarzona koperte w stosie korespondencji!
A oto co sie z niej wysypalo:
Woreczek troszke trzymal mnie w niepewnosci. Szybciutko zrobilam mu zdjecie, aby dobrac sie do zawartosci!   
Z koperty wypadla recznie wykonana karteczka w stylu vintage ze wspanialymi zyczeniami, witrazyk - naklejka oraz ozdobny sznureczek:

A ta panienka wyskoczyla z woreczka,



 wraz z cala masa slicznosci! Miniaturkowe renifery, zlote minispinacze i szykowna przypinka i slodki Mikolajek:)
Przytulny widoczek z balwankiem na malym biezniku rozbroil mnie totalnie. Widze go w roli ozdobnej  podusi, ale juz chyba na te swieta nie zdaze.... Bedzie tym razem ozdoba malego stoliczka mojego Synka.

Natalko badzo serdecznie dziekuje za wszystkie prezenty i swiateczne zyczenia. Sprawilas mi bardzo duza radosc! Jestes prawdziwym Aniolem!

Od wczoraj troszke choruje mi Synek. Wyglada na to ze jest spora poprawa, ale i tak pozostalismy w domu. Jesli wszystko bedzie w porzadku jeszcze dzis kolejny wpis swiateczny. Jeszcze mam pare rzeczy do pokazania;)
Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. :) no to śpię spokojnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, bardzo to wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty, jak milo jest dostac tak wspaniale przedmiociki i wiedziec ze ktos o nas pomyslal i cos dla nas stworzyl.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko prześliczne!! Olu, ja nie wiem czy jeszcze dam radę zajrzeć, więc już dziś Życzę ci zdrowych, pogodnych i spokojnych świąt, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cacuszka dostałaś !!!
    Piękności !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko cudne ale czerwona Panienka mnie rozbroila totalnie :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak pięknie, ale najcudniejsza ta panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oleńko nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę,że wszystko do Ciebie dotarło przed Świętami:)
    A najbardziej się cieszę,że niespodzianka się udała:)
    Ściskam Was mocno!
    Zdrówka dla Dareczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i pogodnych Świąt pełnych niezpomnianych wzruszeń!

    Buziaków moc przesyłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...