piątek, 3 grudnia 2010

Wymiana z Justyna - odcinek pierwszy

W dzisiejszym poscie zaprezentuje ATC, ktorymi wymienilam sie z Justynka prowadzaca bloga
Robótki Maleństwa . ATC byly tylko jednym z elementow naszej wymiany dlatego postanowilysmy cala wymiane zaprezentowac Wam w odcinkach:)
Zanim zaprezentuje ATC pragne bardzo serdecznie podziekowac Justynie za wszystkie piekne przedmioty, ktore dla mnie wykonala! Wielkie dzieki!
Jako pierwsze przedstawiam ATC wykonane przez Justyne:
 i pod katem - mam nadzieje ze choc troszke widac niesamowite wykonczenie karteczek...
 "SWIATECZNE DRZEWKO":
 "SOWY":
 "RUSTIC & DIAMONDS":
 "LATARNIA MORSKA":
 "JESIENNE WIECZORY":
 "TOREBKA - MOJA NAJLEPSZA PRZYJACIOLKA" - to ATC bardzo mi sie podobalo w wymiance u Kasmatki. W momencie, kiedy omawialysmy tematy jeszcze bylam swiecie przekonana, ze przesylka z ATC z tej wymiany juz nigdy do mnie nie dotrze! Jak niedawno pisalam, karteczki dotarly, a pierwsza ktora wyskoczyla z koperty byla wlasnie Justynkowa z ta niezwykla torebuisa! Mam teraz dwie! Cudne sa!!!!
 A teraz kolej na ATC wykonane przeze mnie. Zdjecia robione w ostatniej chwili, przy nienajlepszej aurze i w pospiechu... Wybaczcie ich jakosc - moze pozniej cos od Justynki uda sie lepszego wstawic...
"SWIATECZNE DRZEWKO":
 "LATARNIA MORSKA":


 "JESIENNE WIECZORY":
 "SOWY":

 "RUSTIC & DIAMONDS" -  z tego jestem chyba najbardziej zadowolona, wrzucam wiec dwie fotki:)

Ja rowniez przygotowalam dla Justynki cos "nadprogramowego", ale o tym w nastepnych odcinkach...
Moge tylko zapewnic, ze naprawde ladne rzeczy bede jeszcze pokazywac!

Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. Dech zapiera jakie piękne. Wymianki z Justyną są cudowne, ale obie tutaj pokazałyście klasę! Najbardziej podoba mi się Twoje Świąteczne Drzewko i Justyny Torebka. A potem wszystkie! Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile tu tego, a jakie wszystko ładne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace stworzyłyście! A te Twoje sówki, są najcudowniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne ATC, bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...