sobota, 11 grudnia 2010

Łyżwy na bis!

W poprzednim poscie obiecalam Wam jeszcze poprzynudzac filcowymi lyzwami. Prosze bardzo!

Na mojej choince bialego nigdy za wiele!


 Komplecik dla fanow fioletu:

Czerwien, bez ktorej sobie swiat nie wyobrazam...
A tu wiekszy guziczek;)
 A na koniec obiecane zdjecie oryginalnego projektu Janice Cordeiro.  Gazetka ze zdjecia to "Holiday Crafts - Better Homes and Gardens Creative Collection".
Bardzo serdecznie dziekuje za wszystkie komentarze! Koniecznie dajcie znac jesli stworzycie swoje lyzwy! Czekam z niecierpliwoscia!
Pozdrawiam:)

41 komentarzy:

  1. Witaj,przepiękne te łyżwy-wszystkie!!! :-) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie,Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Jeśli tylko wystarczy mi czasu spróbuję zrobić sobie chociaż jedną parę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zjawiskowe, zwłaszcza te białe! ja się jeszcze nie zabrałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ te Łyżwy są śliczne, no i kto by pomyślał, że na płozy można spinacze wykorzystać!!!
    Mam jakieś skrawki filcu więc może uda mi się zrobić podobne. Dzięki za fajny pomysł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje są lepsze niż oryginał! To chyba dzięki guziczkom:) I nie wiem, które bym wybrała jako najładniejsze, bo wszystkie są cudne:) No i koniecznie musisz nam pokazać swoją przybraną choinkę, bo pewnie nie tylko łyżwy ale i inne fajowe rzeczy ją będą zdobić:) A ja sobie przynajmniej pooglądam, bo u mnie tylko kilka gałązek w wazoniku będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne!!! Te białe królują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, piękne, wspaniałe, a te białe... ech. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje bardzo Dziewczyny!
    Kolezanki prowadzace bloga na bloxie! Jest jakis dzis problem z dodawaniem komentarzy! Czyzbyscie mnie zablokowaly? Wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają kapitalnie - pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Olu,Twoje lyzwy sa przepiekne !!Niezwykle urokliwe ,eleganckie i prawdziwie swiateczne.Zdecydowanie lepsze jak oryginal,jak zauwazyla Piegucha.
    Chce sie na nie patrzec i patrzec :)
    Uwielbiam lyzwy ,az zachcialo sie mi znowu pojezdzic :) :)
    Sliczne !!!!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooooooooooooooooooooow, te białe i czerwone to prawdziwy majstersztyk!!! Jak wrócę z targów to ślicznie się uśmiechnę o schemat, jeśli go masz i możesz się podzielić oczywiście :))) Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalne ozdoby, super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są . Nie jestem szczególną fanką fioletu ale te fioletowe łyżwy są piękne, wspaniale komponują się z bielą i zielonymi galązkami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem w nich naprawdę zakochana :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Olu,
    białe to moje faworytki!:) Przepięknie wygladają!
    Pozdrowienia przesyłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ich fanką :) Moimi faworytkami są fioletki! A ta biel! Clasyka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sie powtarzam , ale te lyzwy sa swietne!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Są tak piękne że aż dech zapiera

    OdpowiedzUsuń
  19. Fioletowe cudne ale białe też "niczego sobie" !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  20. Zatkało mnie z wrażenia. Prześliczne. Białe są po prostu zjawiskowe. I jaki świetny pomysł. Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłam się powstrzymać :P Zajrzyj na mój blog :P :P :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudowności!!!! Zakochałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sądząc po ilości, uzależniłaś się ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł, piękne wykonanie, ja zabieram te białe :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Ole te łyżwy są przecudne. Bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne są - ładniejsze niż w gazetce
    Pozdrawiam światecznie
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne są te łyżwy :) aż mi dech zaparło z zachwytu i bardzo chciałabym spróbować zrobić sobie jedną parę :) Jest do tego jakiś schemacik?? Jeśli jest to możliwe to bardzo bym o niego poprosiła :)

    ps. dzięki Twoim łyżwom trafiłam dziś do Ciebie po raz pierwsze i rozgoszczę się jeśli pozwolisz :)
    Pozdrawiam
    Agata
    bizuteriazfilcu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł rewelacyjny jak i wykonanie, bardzo urokliwe i śliczne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  29. A nadają się na lodowisko hihihi.... superowe

    OdpowiedzUsuń
  30. Te łyżwy są odlotowe, tak białe, jak kolorowe. I nie muszą być wcale magiczne, bo wystarczy, że są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję Ci bardzo za wskazówki co do wykonania :)Mam nadzieję wielką, że uda mi się zorganizować trochę czasu i spróbuję zrobić choć jedną parę- bo są naprawdę przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. są niesamowite i przepiękne....Mogłabym je oglądać ciągle i ciągle.
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyślizgałam tu wprost z "Przystanka Kłodzko",obejrzeć te cudowne przedmioty !
    Jestem oczarowana pomysłem i wykonaniami ! Efekt olbrzymi jak na takie małe "cacuszka"! Gratuluję !
    Gosicka z Poziomkowej Polany

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę się przyznać, że ja też "odgapiłam" od Ciebie :)))))
    http://wysepka.blogspot.com/2010/12/odgapiam.html
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Łyżwy są po prostu genialne!Cudo!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  36. Normalnie napatrzeć się nie mogę...jakie one cudne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Oleńko zakochana jestem w Twoich łyżwach :) Napatrzeć się nie mogę :)
    CUDA :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fantastyczne łyżwy!!!!! pięknie wyszły, świetny pomysł na zimowa ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...