niedziela, 19 grudnia 2010

Spisek ze Sw. Mikolajem;)

W tym roku musialam wyjatkowo przypodobac sie Sw. Mikolajowi, poniewaz na pomocnika zwerbowal sobie rowniez Maje71!
Z awizo w reku, stawilam sie punktualnie o 9 rano na poczcie by odebrac przesylke, ktorej absolutnie sie nie spodziewalam. Prace Mai podziwiam od dawna, jestem juz nawet szczesliwym posiadaczem cudownej saszetki, ale nie spodziewalam sie ze otrzymam cos jeszcze... 
Zaraz po odebraniu przesylki postanowilam, ze ze wzgledu na brak aparatu poczekam z jej otworzeniem. Bylam z Synkiem u dentysty, pozniej odwiozlam go do przedszkola i weszlam na stacje metra, aby udac sie do pracy. Na pociag musialam czekac nieco dluzej niz zwykle i  zaczelo mnie korcic, aby jednak zobaczyc co jest w kopercie.... Pstryknelam komorka zdjecia przed rozpakowaniem ...

Sliczny ten maciutki drewniany konik, prawda?
A oto co znalazlam w srodku! Przepiekna zawieszka z delikatnym motywem choinki ozdobionej perelkami!
Zachwycalam sie nia juz wczesniej, podgladajac ja w "Tymczasem" w tym poscie, ale przez mysl mi nie przeszlo ze to wlasnie do mnie wyruszylo w droge to cacuszko!
 Zawieszka pelnila rowniez role etui na pyszna czekolade - ciekawe skad Maja wiedziala ze uwielbiam wlasnie ciemna, gorzka czekolade?
 Calosci przesylki dopelniala kartka z pieknymi zyczeniami:
 Zawieszke od razu "widzialam" w mojej sypialni. Specjalnie zwlekalam z prezentacja tej przesylki, czekajac na porzadne swiatlo i umiejscowienie zawieszki w miejscu przeznaczenia. Probowalam rozych mozliwosci, ale narazie powiesilam ja w oknie, na szyfonowej wstazeczce:

Maju! Dziekuje Ci bardzo za te wspaniala niespodzianke! W tym roku dzieki Tobie do moich ozdob swiateczncyh dolaczyla prawdziwa perelka! Bedzie moim "oczkiem w glowie" na dlugie lata!

13 komentarzy:

  1. choineczka jest piękna i idealnie wpasowała się do Twojego okna, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny prezent. Chyba musiałaś być baaardzo grzeczna w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne prezenty dostałaś..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak pięknie Cię rozpieszczają :)
    Cudna choinka

    Olu, dostałam mail i życzenia, postaram się jak najszybciej odpisać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Widocznie byłaś grzeczniutka w tym roku:-)
    Śliczna zawieszka, no i jaki praktyczny schowek posiada, a malutki konik prześliczny.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego przedświątecznego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale delikatna piękność!! Zazdroszczę :) Pięknie wisi - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny prezent, zawieszka niesamowita, juz ja u Mai podziwialam.
    Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna i urocza,delikatna taka ,brak slow lepiej ogadac Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ale wspaniałości dostałaś !!!
    Tylko pozazdrościć ;-)
    Serdecznie pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie zapakowany śliczny prezent, pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziekuje za mile komentarze:) Ja rowniez nie moge sie napatrzec na te sliczna zawieszke!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ola,cieszę się niezmiernie,że przesyłka dotarła "na czas" , i że Ci się podoba.Pozdrawiam Cię pięknie,a miłym Komentarorkom :-) dziękuję za ciepłe słowa:-) Maja

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny. Ja też tylko taką preferuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...